اکساکلین

این محصول ماده ای است دارای خاصیت ضدعفونی که در مقابل طیف گسترده ای از میکروبها اثر گندزدایی بسیار عالی داشته ودر عین حال دارای اثرات جانبی زیانبخش نیست ودر صنایع غذایی،لبنی و دامی دارای کاربرد فراوان میباشد.این محصول بعنوان ماده ضد قارچ جهت کف سالن تولید بکار برده میشود.

1-شکل ظاهری :مایع شفاف بدون رنگ
2-وزن مخصوص در 30 درجه :حدود 1.15 الی 1.05 گرم برسانتیمتر مکعب
قابلیت انحلال در 30 درجه :بهر نسبتی با آب محلول میشود
3- ph محلول بستگی به مشخصات آب مصرفی دارد و چنان چه با آب مقطر کهph آن در 15 درجه برابر7است محلول تهیه شودph آن بشرح زیر خواهد بود:
محلول 1% =4تا 4/5
محلول 10% =2تا 2/5
5- خاصیت کف کنندگی :کف نمکند
6-اثر خورندگی روی فلزات :بر الومینیوم،فولاد های گرم و نیکل و آهن قلع اندود(ورق حلب) اثر ندارد.
اثر ضد عفونی کننده:
این ماده بر روی طیف وسیعی از باکتریها اثر قطعی و ضد عفونی کننده دارد.
ت- غلظت و زمان تاثیر
اثر این ماده بر روی باکتریهای مختلف از نظر غلظت وزمان گند زدایی متفاوت است و از غلظت 0.01 الی 0.5 در صد زمان 5 تا 3 دقیقه تغیر میکند و به اقتظای نوع باکتری بایستی در صد و زمان متناسب را اختیار نمود.

احتیاطات لازم

این ماده اکسیدان بسیار قوی و درجه حرارت بالای 110 درجه سانتیگراد خطر انفجار دارد در صورت ریخته شدن آنرا توسط یک ماده احیا کننده مانند سولفات فرو خنثی نموده و سپس اسیدیته را توسط کربنات سدیم خنثی نمائید.

از تماس این ماده با پوست و چشم احتناب نموده ودر موقع کار با این ماده از دستکش لاستیکی و حفاظ صورت استفاده نموده ودر صورت تماس اتفاقی با پوست محل را بسرعت به مده15 دقیقه با آب و محلول سولفات فرو و سپس جوش شیرین آغشته نموده و در صورت لزوم به پزشک مراجعه نمائید.

طریقه انبار کردن

این ماده باید رد محلی سرد (حداکثر درجه حرارت 35 درجه سانتیگراد) و دور از مواد دیگر (بویژه مواد احیا کننده و آلی) انبار نموده.

بعلت جمع شدن گاز درون ظرف بسته بندی درب آنها رد انبار کمی باز نگهدارید.درب ظروف را به آرامی باز نموده و بگذارید گاز داخل آنها قبل از باز شدن کامل درب از ظروف خارج گردد.

 

1.jpg12.jpg123.jpg2.jpg3.jpg4.jpg6.jpg7.jpg9.jpg980701.jpgDayti-icon.pngimages.pngindex232.jpgindex44.pnglogo1-1-2.pnglogo1-1.pngpegah.png
  • شیراز - خیابان گودگری - ساختمان بزرگمهر غربی - طبقه 1 - واحد 2.
  • 09177089150
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال پیام برای ما

  ایمیل ارسال نشد.   ایمیل شما ارسال شد.
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده میکنیم. سیاست کوکی.من از کوکی ها در سایت استفاده می کنم. قبول کردن